Wednesday 20 March 2013

cari pasal agy kep hana ?

haha . . saya cari pasal lagi .. agaknya sudah tak sayang diri agaknya . . haha . . apa nak jadi lah dengan saya ini . . bila lah nak berubah wahai hana . . tolong tunjukkan jalan pada saya . .(skemanya ayat saya) haha . . zafarul adalah masalah baru bagi saya . . sekarang dah tiga . . macam mana ini . . huhu . . and tadi saya dapat berita gembira yang esok presentation esok











 dibatalkan kerana banyak lecturer tidak ada . . wah . . saya berasa sangat seronok . . apa lagi , , kami pun melakukan aktiviti2 masing2 lah kan . . heee . . sekarang ini saya tengah dengar lagu sambil bermain sms dengan kekasih hati saya . . hahaha . . seronokkan . . nak tahu 1 cerita tak ? taknak ? saya nak cerita juga ..  oke ? minngu lepas saya bersam kawan2 saya turun kuantan .. katanya saja2 untuk menghilangkan bosan .. maka saya pun ikut lah . . nak dijadi kan cerita , , semua berkapel tetapi saya tidak .. maklumlah kekasih hati bekerja . . tapi dia memberitahu saya bahawa malam dia boleh datang . . dan saya oke kan saja . . tapi malam 2 dia lambat dan saya rasa hati saya sakit sangat . . but bukan dia hendak memujuk saya , , saya pula yang kena memujuk dia . . maka oke lah lepas itu . . seronokkan ? hehehe .  ada yang lagi seronok dari itu , , tapi biarlah saya saja yang menyimpan nya . . :P . . haha . . gurau sahaja . .sampai disini saja saya menulis blog . . penat sudah jari menaip . . hehehehe . .



1 agy , , da lme aq ta snap2 , , so nyh larr hsilnye . . :P









#skema seh ayt aq . . ta bla btol .. law owg bce nyh , , kompon tergolek2 cbb engt an bdak mne larr y tleh natang nyh . . hahhaa . . pape un . . enjoy . .


No comments:

Post a Comment