Monday 25 February 2013

SALAH AKU ?

salam 1 malaysia . . haha . . hari ini 26 februari 2013 . . so lagi 2 hari , , genap hubungan aku dengan dy 1 tahun . . tapi sejak kebelakangan ini , , macam2 masalah yang datang antara aku dengan dy . . lagipun dy sekarang dah pandai menipu aku . . aku tak tahu mana salah aku sampai dy nak menipu bagai . . tarikh ini jugalah aku gadoh terok dengan dy sampai dy guna panggilan aku dengan mu ! selama aku dengan dy , , tak penah pun dy gelarkan aku dengan panggilan macam itu . . tapi tarikh ini menjadi sejarah pertama antara aku dengan dy . .
salah aku ke sebab ambil berat tentang dy . . cuba jadi yang terbaik pada mata dy . . dy tak nampak ke selama ini ? hurm . . butanya mata dy . . haha . . ish . . boleh pula aku ketawa . . haha . . sambung semula cerita tadi . . aku cuma mahukan perhatian dari dy sahaja . . salah aku lagi ke ? bukan banyak aku minta , , cume sedikit . . layan aku sama macam dy layan awex dy . . payah ke ? aku boleh berubah sebab dy , , takkan dy tak boleh . . tapi mungkin betol cakap orang , , pergi pada orang yang menyintai kamoo bukan pada orang yang kamoo cintai . . tapi entah lah . . aku betol2 pening fikir pasal benda ini . . bila aku bagitahu pada dy , , dy cuma cakap , , jangan fikir benda yang bukan2 n dy cakap aku suka fikirkan benda2 yang pelik . . aku cuma lebih berhati-hati kerana takot pengalaman lama berulang lagi . . salah aku lagi ke ? hurm . . entah larr . . apa2 pun aku tunggu keputusan dari dy . .
eh , , jangan tutup lagi . . tak habis lagi ini . . hahaha  .. klaka lak gne bhse bangku nyh . . hahahah . .  skunk na ttup , , ttup2 larr ek  ..  haha ..  k larr . . t de cte bru agy , , gua roger2 pd lu oke . . haha . . k larr . . salam 1 malaysia . .

No comments:

Post a Comment